Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 december 2010

Kvällsmålet


Mitt upp i allt packande så vill Rasmus inte sova. Bara äta kräkas och vara i famnen.. Och då får man inte många saker gjorda. Och detta måste bli klart idag för imorgon ska lägenheten städas och sen kommer en gubbe för att besikta lägenheten kl 15. Hur ska man hinna egentligen? Får vara här hela natten och packa. Och HOPPAS på att Rasmus somnar någongång så man kan lägga ifrån sig honom.. Men jag klagar inte! Jag älskar min son och släpper allting jag har i händerna för honom. Han är mitt allt! Men ibland behöver man göra lite praktiska saker också.... Men nu är det en liten lille här som ska rapas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.