Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

30 januari 2011

Jag vet inte vad det är med mig idag. För att göra en kort version av dagen.. Somnade inte förrän efter kl 6 i morse. Sov länge, vilket resulterade i att jag vaknade runt 15-tiden. Sen jag vaknade så har jag känt mig hängig och seg. Och nu känner jag mig febrig.. Är tung i huvudet, mår lite smått illa, är jätte trött och det känns som jag vill gå och sova igen.. Känner ingen hunger idag, har lite ont i halsen, men känner mig ändå tvungen att ta och äta något. Sitter och funderar på vad jag ska äta. Är så trött att jag inte orkar ställa mig vid spisen och laga något avancerat just nu. Men något måste jag ändå göra! Rasmus sover nu så jag passar på att slappna av lite och försöker att samla lite energi.. Fryser gör jag också. Har gåshud över armarna och benen. Har feberfrossa i mellan åt. Och kallsvettas. Vad är det som pågår här egentligen? Kan inte riktigt sätta någon diagnos på mina åkommor och krämper?! Är det influensa? Förkylning? Och det allra jobbigaste är att jag har mensvärk på allt detta också. Kan kvällen bli mycket bättre tro? Hmm nä nu kan jag inte ligga här och tänka, utan gå ut i köket och koka ihop något ätbart istället!! Pasta, eller ris? Fisk eller korv? Kokta grönsaker eller sallad? Sås då.. Café de Paris, Curry, Champinjonsås, Hollandarsås eller Bearnaisesås...? Beslutångest? -Nej inte alls! Haha jag kan omöjligt lura mig själv. Men detta gjorde inte situationen enklare precis. Upp och hoppa Nathalie! Dags för matlagning. Mamma vart är du? Jag saknar att ha dig hos mig när jag är sjuk och inte mår bra! Och min pepsi är slut :'( KATASTROF SITUATION!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.