Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 januari 2011

Rasmus nya mössa. Har gått på stan idag med Marica och hennes lilla dotter Felicia. Blev många affärer, men också fika på Åhléns. Tog en paus på Subway, där vi även gav våra bebisar mat. De hade varit så snälla och sovit hela dagen när vi gått i butikerna. Letade efter mössa i alla butikerna, men hittade inte någon som jag blev nöjd med. Så det var verkligen tur att jag hittade en till slut. Köpte den på Åhléns strax innan de stängde. För han hade växt ur sin första mössa.. Men jag ska ändå köpa en till Spöket Laban-mössa senare, en sån han har haft sen han föddes, fast i en större storlek :)

Tack Marica och Felicia, för en jätte trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.