Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 januari 2011

torsdagssysslor

Idag blir det till att rensa och organisera nere i källarförrådet. Ska kolla om man kan få bättre ordning där inne och se hur mycket som får plats. För det finns mycket här inne i lägenheten som måste ut härifrån. OM hon vill ha det fint och i ordning i sin nya lägenhet. Hjälper henne att bära ner lådor och att tänka ut idéer samt få henne att inse att allt som hon äger INTE får plats inne i lägenheten, så hon får verkligen prioritera sina saker. Hoppas hon lär sig något på detta!

För övrigt så blir det att gå in en runda till stan idag, och gärna medans butikerna har öppet. Ska kolla på lite kläder till Rasmus. Han växer ju som bara den! Men tänkte även kolla på kläder åt mig själv också... En sväng förbi apoteket blir det också, för att köpa ny astmamedicin. Det här vädret, den här luften som är ute, tar död på mig snart om jag inte har min astma-inhalator.. Men nu ta och börja greja medan Rasmus sover. Uppdaterar senare ikväll om jag får möjlighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.