Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 februari 2011

Destination Kalmar

Denna lyser i hela småland och östergötland idag. Den lyser här uppe nu iallafall.
Idag åker jag och Rasmus neråt igen. Och det verkar som att det blir med tåg, om ingenting annat sägs iallafall. Meningen var ju att min mamma skulle ha hämtat oss, men hon började tveka då de fick snö nere hos henne i natt. Men däremot kunde hon ta motorvägen till Kalmar och hämta upp oss där istället. Och det går ju bra, nästa fråga blir ju bara hur vi tar oss dit. Så det är vad som planeras nu. Tåget avgår ifrån Kisa kl 15:18 och då är vi i Kalmar 17:30. Och det är en vettig tur då det inte är några byten alls. Rasmus ligger och sover nu och ser så otroligt gullig och söt ut! Packat har jag gjort redan en hel del, men som det ser ut nu med transportmedel så blir det säkert till att packa om. Packa ur tre väskor och packa i en stor resväska på hjul istället. För både vagnen och bilstol+bas ska med också. Och skötväska, handväska och ryggsäck. Men det blir nog bra när det är färdigt! Börjar få ont i mitt höger öra också, känns väldigt obehagligt faktiskt.. Hmm ska packa ner allting nu. Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.