Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 februari 2011

Vaken med P3&P4

Ja idag så är jag inte heller trött. Har bara lyckats sova drygt 2 timmar sen i onsdags, sen har min kropp inte alls velat samarbeta med mig. Är klarvaken i stort sätt hela tiden, känner ingen trötthet som får mig att bli sömnig och jag har energi i överflöd. Detta kan inte på några villkor alls klassas som normalt. Man borde ju bli trött någongång väl?

Idag på eftermiddagen så ska jag och Rasmus ut till min äldsta syster för att äta kroppkakor med nästan alla mina systrar och deras familjer. Och som kronan på verket, så kommer min pappa dit för att göra kroppkakorna! Känns som evighetes sen jag träffade honom nu. Han har ju inte träffat Rasmus än heller, så det ska bli jätte kul. Ser verkligen fram emot eftermiddagen!

Ikväll så står det långpromenad på schemat. Och det gillas starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.