Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

29 mars 2011

Tisdag med långt A

Idag ska vi som sagt till BVC, men först så ska jag även till UM. Ska bli kul att träffa den BM igen. Har inte träffat henne sen högstadiet typ.

Igår så åt Rasmus en ny burkmat, Mormors Kalops, var det. Och han åt halva burken på ett mål. Han tyckte om den smaken också. Innan så har Spagetti med köttfärssås varit den enda smaken han provat inom 5-6mån burkarna och ätit den i några dagar. Så igår började vi med en ny smak som sagt. Och ska fortsätta med nu i några dagar.

Börjar även att ana att Rasmus tänder kanske är påväg.. Tandköttet har på två ställen blivit hårdare, så det verkar lite misstänksamt. Eller? Vi ska ju till bvc idag så jag ska be henne kolla och göra en bedömning. Spännande.

Igår blev det en runda på stan med Rasmus och min mamma. Köpte mig ett par nya skor, eftersom mina gamla börja tappa sulan haha. Så nu kan man gå igen utan att tänka på det. Handlade mat inne på Cityhallen också, så det blev Tacos igår. Mycket gott!

Just nu vill jag att klockan ska bli halv två och sen vill jag ha torsdag, och paket i brevlådan... Längtar efter att kunna börja testa. Nervöst! Men det ska nog gå bra. Och ska bli kul.

Nu har jag köpt hem specialmaten till Rasmus igen. Semper Bifidus, ersättning mot trög mage. Den verkar funka faktiskt, men ska nämna för BVC att den inte hjälper helt. Han får fortfarande ont i magen och smärtsamma gaser. Det var BVC som bad oss prova denna för att se om det blir bättre.. Och visst nu bajsar han bättre, men han har fortfarade ont!

Nu ska Rasmus bada.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.