Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 april 2011

Glad Påsk!!

Idag är det långfredag och påsken närmar sig med stora steg. Ska bli trevligt att äta påskmiddag med trevligt sällskap. Jag ser fram emot prinskorv och ägghalvor med räkor på. Mums! Jag uppskattar att vi i Sverige äter ett sånt här bord ett par gånger om året.. Ja, jag tänkte på att julbord etc är ju väldigt likt påskbord, bara det att vi byter namn på maten. Julskinka blir ju påskskinka, och julmust blir påskmust!? Men väldigt gott är det, oavsett beteckningen!

Nu har vi sol ute och 17 grader varmt i skuggan. Så vi ska gå ut på en lång promenad strax.

Om 3 dagar blir Rasmus 6 månader. Otroligt vad tiden har gått fort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.