Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 maj 2011

en utedag i maj

Sitter och fikar på innegården hemma hos mamma och Rasmus är jätte glad. Pratar och jollrar för fullt! Han har faktiskt varit jätte duktig idag också och ätit jätte bra! Till frukost åt han banangröt och till lunch åt han spagetti med köttfärssås och likadant till middag.. Och strax ska han få banangröt igen till kvällsmat innan han ska sova för natten :)

Imorgon och till söndag ska Rasmus vara med sin pappa hemma hos min äldsta syster. Så kan jag passa på att sova en hel natt och sova ut på morgonen och på så sätt ladda upp mina batterier igen. Ska bli skönt samtidigt som det kommer känns jobbigt och ensamt. Har redan en känsla av att jag inte kommer att kunna sova ordentligt. Men det får vi inte hoppas!! Kommer nog att bli kul för Rasmus och hans pappa att vara ensamma med varandra ett par dagar! Jag själv ska spendera lördagskvällen framför tv med min lillasyster och min mor. Vi har planerat att kolla på Eurovision Song Contest hemma hos mamma och mysa med godis, chips, dipp m.m. Men annars så har jag ingenting inplanerat, varken lördag eller söndag. Jo, förresten.. Vi ska ju åka och handla snackset till kvällen imorgon efter att lillsyrran har slutat jobba. Men förutom det så är det inget som jag vet om i nuläget. Det kan ju ändra sig, sånt man märker....

För övrigt så längtar jag till juni och vecka 24.. Mjaa då kan man ju undra vad som händer den veckan... Men då ska jag bla gå på bio och det ser jag mycket fram emot :) vi ska även gå ut och äta en bit mat innan bion. Myspys! MEN jag avskyr ju att vänta så länge.. Synd tycker jag.. Men jag kan icke påverka det.. Så det är bara till att räkna ner dagarna och bara läängta...!!

:: UPPDATES ::
Nu sover Rasmus för natten.. Det blev ingen gröt utan det blev en flaska välling istället. Men det går lika bra det! Och nu så sover han gott iallafall. Pappa och mammas lilla älskling <3
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.