Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 maj 2011

fick minst röster

Katerina Kazelis klarade sig inte kvar i "Big brother". På söndagen blev hon utröstad av tittarna.

Katerina Kazelis fick lämna "Big brother"


Ständigt nominerad - och hon klarade sig kvar fram till nu.
Men på söndagen tvingades Katerina Kazelis lämna "Big brother".
- Det har varit jobbigt att vara instängd, säger hon i direktsändningen på TV11.

Ytterligare en deltagare har tvingats lämna "Big brother" - denna gång Katerina Kazelis.
Hon, Gurkan Gasi och Peter Orrmyr var de tre nominerade under söndagens livesändning. I den trion valde tittarna att rösta bort Katerina.
När hon återser verkligheten i form av "Big brother"-studion är hennes första ord:
- Det känns skönt. Det har varit jobbigt att vara instängd.

"Mina nära och kära"

Katerina fortsätter att berätta att hon så snabbt som möjligt ska ta kontakt med familj och vänner.
- Nu vill jag gärna ringa till mamma och mina nära och kära, om jag nu har dem kvar, säger hon.
Katerina beskriver stämningen i huset som kärleksfull.
Men:
- Det har varit mycket så att de vill få ut mig till varje pris.
När hon ska tippa en möjlig vinnare i programmet - som kommer närmare och närmare en upplösning - ligger Gurkan eller Simon på hennes topplista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.