Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 maj 2011

Sitter just nu ute i solen och dricker mitt morgonkaffe. Rasmus leker med sina plastnycklar och är på bra humör idag. Skönt!

Idag så kommer bästaste Malin med sin dotter och hälsar på. Vi ska möta dem vid tåget ca tio över 12. Sen så blir det en hel dag med massor av skoj i trevligt sällskap! Sitter och funderar på vart vi kan luncha.. Det finns ju en hel drös med bra ställen här i stan.. Får fundera lite till och sen höra med Malin vad hon är sugen på. Jag ska iallafall ta med Malin till Lindex, för jag ska köpa ett par byxor till Rasmus. Det är makalöst hur fort han växer. Nu har han stl 74 i nästan alla sina kläder! Enbart ett fåtal byxor kan han använda i stl 68 men det är beroende på modell och fabrikat.

Nä nu ska jag fortsätta med min kaffe och njuta av vädret. Idag åker sommarklänningen kanske på.. Den hade jag på mig igår faktiskt. Jag är överlycklig! För jag kan använda kläder i stl S igen.. Figursydda dressar och klänningar! Wiiiee
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.