Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 maj 2011

sommarklädd

På en liten promenad till staun.. Har kjol på mig idag, för första gången i år. Och självklart så har jag min favoritkjol. Ska köpa mig ett par jeans-shorts nu i dagarna för jag kan inte komma på vart jag har mina gamla. Saknar dem! Men frågan är ju om jag skulle komma i dem... De är trots allt bara i stl 34/S. Allt mitt fläsk från graviditeten skulle nog förvissa mig om att jag numera får använda stl 36/M istället.. Tråkigt men sant! MEN jag ska ju gå ner i vikt så mitt mål är ju att komma i alla mina gamla vanliga kläder igen :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.