Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 juni 2011

dagen efter

Det blev en annorlunda midsommarafton igår.. För det första, så kändes det inte alls som att det var midsommar.. Fanns inget som gav den där midsommarkänslan! För det andra, så hade jag ju inte Rasmus, så jag fann ingen lust till att fira midsommar utan honom! Och för det tredje, vad är en midsommar utan sin familj ochs sina vänner? De flesta var på Öland och festade, eller hemma hos sina svärföräldrar med släkten.. Men jag är nöjd med dagen och kvällen ändå. Jag var inte helt ensam trots allt. Och god mat och god tårta, blev det ju under dagen. Så jag hade en bra avslutning av dagen iallafall. Nykter och glad!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.