Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 juni 2011

driftstörning hos Tre

Jag har inte riktigt förstått innan, hur handikappad jag känner mig utan mobilen, som jag insåg idag, när det min mobiloperatör Tre, hade driftstörningar, som gjorde att det varken gick att ringa eller använda internet, under några timmar. Jag skäms när jag tänker på det. Men tanken på att inte kunna ringa eller ta emot samtal, OM det skulle ha hänt något allvarligt, gav mig panik. Så nu när jag upptäckte att täckningen var tillbaka, så infann det sig en stor lättnad inom mig. Kalla mig galen eller vad ni vill, men har man ingen hemtelefon, så är mobiltelefonen det enda man har att nå omvärlden med. Kan man ens ringa nödsamtal när mastarna ligger nere och det inte finns någon täckning till utgående samtal??
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Jag är beredd att ge allt till dig, varför nonchalerar du mig? :-(. Mange.

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.