Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 juni 2011

A + N = vänner för evigt

Nu har vi offiellt tagit i hand på det - vi ska aldrig tappa kontakten med varandra igen! Vår vänskap ska hålla i all evighet, tills döden skiljer oss åt! Vi ska träffas ofta nu och bygga upp den vänskap som vi en gång hade och förlorade, den dagen då vi flyttade åt varsitt håll, hösten 2008 och förlorade kontakten med varandra. Men!! Nu har vi hittat varandra igen och det är något av det bästa som har hänt. Vi fann varandra på FB och började genast att prata, sen igår, så träffades vi för första gången sen 2008 och gissa om att vi hade mycket att prata om. Jag trodde aldrig att frågorna skulle ta slut, det var ju så mycket vi undrade om varandra, hur det har varit, vad vi har gjort, vad vi gör nu och så vidare.. Helt overkligt, känner det som. Jag kan fortfarande inte fatta att vi verkligen har träffats igen. Men det känns så fantastiskt bra nu iallafall! Ser redan fram emot när vi ska ses igen, då finns det säkert ännu fler frågor att både ställa och besvara. Men då tar vi det över en kaffe, tycker jag! Vänner för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.