Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 juni 2011

PS. I love you

Nu sitter jag på min balkong och njuter av solen. Jag fick jätte mycket färg igår när jag satt och solade med Emma, Robin och Robin. Det var en bra men händelserik dag och kväll. Sen kom J och hämtade oss och vi åkte hem. Skönt att vara hemma lite. Hem till sin egen säng igen. Hade verkligen saknat den! J åkte vid 4-tiden morse men kommer hit senare igen. Jag har verkligen sovit gott i natt. Rasmus har sovit bra i natt och vaknade vid kl 7:30 för att äta välling, men sen somnade vi båda om och vaknade vid 9-tiden och klev upp. Undra vad som händer idag..?! Ska iallafall sola idag igen och få mer färg än vad jag fick igår. Ta sällskap av Robin och kanske Emma, för att sola. Alltid trevligare med sällskap, än att sola ensam ju... Träffa J och se vad som händer. J är ledig tills på tisdag, så det blir trevligare eftersom det inte finns någon tidpress, som när jobbet kallar. Jag är så glad och lycklig över att jag har er alla mina underbara vänner och min familj. Speciellt över min älskade Rasmus!! Tack för att ni finns i mitt liv och gör mina dagar ovärderliga och minnesfulla.

Nu ska jag smörja in mig med lite solskyddskräm och sen njuta till fullo av det vackra vädret!

- Till J: Underbara människa, fan vad jag är glad att jag har dig i mitt liv igen. Du är guld värd!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.