Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 juni 2011

soliga fredag

Jaha, då sitter man här nere vid vattnet igen, tittar ut över Karlskronas skärgård och bara njuter av solen och det fina vädret. Härligt härligt! Rasmus halvsitter i vagnen och dricker vatten, samtidigt som han leker med flaskan emellanåt. Han mår jätte bra han också och han har sovit jätte bra i natt. Jag vaknade vid 10:14 och då låg Rasmus vaken och pratade för sig själv helt nöjd, pigg och utvilad, så jag gav han frukost, för att sedan sätta igång kaffe och vakna till ordentligt. Jag har också sovit väldigt bra i natt. Igår kväll kollade vi på film med Robin, Robin och Robin. Vi såg The Riding Hood, alltså Rödluvan, som den heter på svenska. Riktigt bra film, måste jag säga. Den ser jag gärna på en gång till. Sen så såg vi även, Drive Angry. Den var väldigt bra den också, men ibland lite "överdriven" i vissa scener. Men den tål att ses för den som tycker om bilar, demoner och våld och spänning.

Huuh, igår fick jag faktiskt lite färg i ansiktet, efter Malins och min promenad. Skönt! Hoppas på att få mig lite mer färg i dag också, nu när vi sitter här och njuter. Solkrämen åker på strax innan vi går ut och det känns bra, för då kan jag sola med gott samvete haha. Och sova gott på natten, utan någon plågsam solbränna.

So loong, bloggers....
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.