Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 juni 2011

TACK(!) Det Blåa Skåpet m.fl.


Jag hade en fet lördagskväll igår ska ni veta! För det första så var jag barnfri, så jag kunde ta lite tid för mig själv, så jag valde att hänga med ett par polare.. Vi gick på konsert i Medborgarhuset i Lyckeby och kollade på Det Blå Skåpet (DBS) som består av de bästa av de bästa, Marke, Bobbo, Öris och Sebbe, men det var bara Marke och Bobbo som var där igår.. Däremot så fick vi besök av en hemlig gäst - Zamora och det uppskattades väldigt mycket! Även Funkiga Familjen var där, och några mer som ni även kan läsa på bilden här ovan. Meen det var nog den bästa kvällen på väääldigt länge, måste jag säga! Längtar redan tills de kommer till Karlskrona nästa gång, för lätt att jag ska gå och se dem fler gånger!! STORT TACK TILL ER ALLIHOPA FÖR ETT GRYYMT UPPTRÄDANDE!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.