Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 juni 2011

Tänk på mig ibland

Mot alla odds försökte vi, men så en dag var allt förbi, nu står jag ensam kvar.. Men kanske ödet förutsåg och tids nog kommer vi förstå, det finns ingen väg tillbax. Tro på kärleken, du kommer finna den! Åh låt ditt hjärta slå för dom du litar på, men täääääääänk på mej ibland!! Vi gjorde allt för kärleks skull, men jag såg att dina tårar föll, när du långsamt tog farväl. Men som ett minne från igår, kan tiden läka dina sår, för du har en känslig själ. Tro på kärleken, du kommer finna den! Åh låt ditt hjärta slå för dom du litar på. Men täääääääänk på mej ibland. Tänk på mej när mörkret faller! Och någon varsamt tar min hand och den tid vi fick tillsammans, då vi älskade varann, men snälla tänk på mej ibland.. Tro på kärleken, du kommer finna den! Åh låt ditt hjärta slå för dom du litar på. Men täääääääänk på mej ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.