Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 juni 2011

vänskap från förr

Har börjat hitta tillbaka kontakten med gamla vänner igen, som ni kanske ha märkt? Såna som jag umgicks med för ca 5-7 år sedan, när jag gick i högstadiet och gymnasiet. Väldigt trevligt måste jag säga.

Den senaste veckan nu, så har jag tex börjat umgås med ett gammalt ex, Robin, som jag var tillsammans med under år 2004. Anledningen till att vi tappade kontakten, var för att vi började bråka. Men så har vi börjat prata igen och för drygt en vecka sen så träffades vi igen och vi har pratat många minnen. Vi har kul tillsammans, kommer bra överrens och vi kan nog bli bra vänner.

Och för snart en månad sen, så träffade jag ju en gammal kompis från 2006, Johnny, som jag har träffat lite då o då nu.. Väldigt roligt det också! Vi har alltid kul och han får mig alltid att skratta. Han älskar dock att tetas med mig..

Och i dag, så ska jag träffa en gammal kompis, som jag inte har träffat sen 2006. Anton. Vi ska ta och gå en långpromenad, så jag hoppas på att vädret blir fint! Annars så får vi sätta oss någonstans o dricka kaffe. Men det ska bli jätte roligt, vi hade alltid kul ihop när vi umgick som mest!

Jag är så glad över, att jag tack vare Facebook, (som i många fall den senaste tiden, har fått så mycket kritik), har gjort, att jag fått tillbaka kontakten med gamla skolkompisar och andra vänner och bekanta. Det finns alltid, två sidor om allt. Fördelar och nackdelar, eller negativa och positiva. I dessa fallen, så var det positivt, en fördel med att Facebook existerar. Men men, jag hoppas på en bra dag i dag, iallafall. Kl 10 ska vi mötas, så jag får nog snart ta och bege mig, ta barnvagnen och Rasmus också såklart!

Hörde ni åskan i natt förresten? Det gjorde jag, guu så underbart det var. Jag kunde inte annat, än att njuuta av det. Ha en bra dag! Kan bli en uppdatering senare i dag, vem vet?!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.