Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 juli 2011

Tisdag hos Rebecca

Sitter hemma hos Rebecca och dricker kaffe.. Alltid lika trevligt måste jag erkänna! Snart ska vi ta och gå en promenad, så jag ska då även ta och handla mjölk när vi går förbi Willys. Behövs ju till kaffet, för det gick ju åt 1 liten mjölk igår till kafferepet hemma hos mig ;)

Ska jag berätta en rolig sak? Igårkväll så fick jag träffa en person som är lik mig till utseendet! Det är en kusin till Rebecca och det är en kille. De tycker att vi är kusligt lika, så lika att vi hade kunnat vara syskon! Han är lika snäll som jag och lika söt som jag. Han är en försenade födelsedagspresent till mig ifrån Rebecca (säger hon). Hahaha, eller hur har jag väldigt snälla vänner?! Ska detta bli en vana, så är jag väldigt spänd och nyfiken inför min födelsedag nästa år.. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.