Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 augusti 2011

av längtan till dig

Åååh vad mätt jag är! Var hos Rebecca idag ju och när hon kom hem ifrån jobbet, så bad hon mig att laga köttfärssåsen medan hon gjorde salladen. Och jag måste erkänna, att det var bannemej en av mina bästa och godaste köttfärssåser som jag har gjort, så jag är jätte mätt nu.

Rasmus sover, så jag slappar lite framför datorn, innan jag också ska sova.. Måste varva ner lite efter dagen.

Snart är det bara 1 dag kvar.... Längtan av dig och saknaden bara växer allt mer. Men nu är det inte länge kvar tills jag får krama dig igen!

Johan, om du bara visste hur mycket, allt du gör, betyder för mig. Du är bäst! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.