Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 augusti 2011

kvällsfika

Sitter här och fikar med min mamma och älsklingen. Köpte wienerbröd tidigare ikväll när vi var i väg till affären. Vi åt även pizza och kollade på Speedway, där det slutade väldigt bra och tre indianförare gick vidare till VM nästa år. Grattis till er!!

För bara en liten stund sen, så kom min älskade vän Rebecca hit med hemgjorda räksmörgåsar. Någon finare och underbarare ängel än Rebacca finns inte! Tack så jätte mycket för de fina räksmörgåsarna.

Btw, blev en lång välbehövlig sovmorgon idag. Otroligt vad oroliga en del kan bli bara för att man sover länge och därav inte kan svara i mobilen, så då började dem att oroa sig för att det hade hänt mig något, att jag hade dött eller något liknande.. Men jag sov jätte gott och var riktigt utvilad när jag väl vaknade, runt 17 snåret.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.