Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 september 2011

Breaking NEWS med Filip och Fredrik

Nu är disken klar, hela lägenheten dammsugad, skåpsluckorna tvättade och avtorkade, borden avtorkade, badrummet städat.. Alltså med andra ord, hela lägenheten är storstädad och skinande rent! BAAANG - och smutsen är väck!

Gick ner till Willys innan de stängde och mötte upp mamma där, behövde mjölk till kaffet imorgon samt coca cola och nikotin, för att överleva kvällen HAHAHA!

Rasmus sover, så jag sitter i soffan och tittar på tv, en lugn stund efter allt städande, det är jag allt värd. Funderar på att fixa lite kaffe och ringa ett samtal, innan jag ska fortsätta med att damma av möblerna och elementen.

Känner att huvudvärken börjar bli värre och jag som hade hoppats på att slippa få migrän idag.. Blir att ta ett par panodil innan jag sätter igång, för annars lär jag inte kunna somna i natt.


OBS! Ni två anonyma som kommenterade mitt inlägg "hur tänkte han?" får gärna förklara vad era åsikter är grundade på, för det är tydligt att ni inte känner mig. Men med tanke på hur ni uttryckte er så börjar man nästan undra om ni är släkt med Rasmus pappa eller en vän till honom, eftersom en normal människa skulle inte yttra sig så, utan att ta reda på fakta först och lära känna personen, innan den dömer någon och yttrar sig om en person.. Väldigt omoget av er två. Och dessutom väldigt fegt av er att inte lämna något namn eller något som berättar vem ni är. Vågar ni inte stå för era åsikter eller? Som sagt, väldigt omoget och fegt!

TREVLIG AFTON!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.