Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 september 2011

Dag 6

Dag 6 – En bild på någon/ något som har störst inverkan på ditt liv


Det är Rebecca. Hon förstår mig och mitt sätt att vara, om hon inte skulle förstå något så skulle hon försöka ändå och har överseende för det. Hon accepterar mig för den jag är och kräver inte att jag ska förändras på något sätt. Hon ger mig styrkan när jag inte orkar mer. Hon ger mig glädjen när jag känner mig nere. Hon lyssnar när jag behöver prata. Hon är den personen som betyder mest för mig (bortsett från Rasmus). Hon är en riktig vän, min allra bästavän. Hon finns alltid där för mig, då menar jag verkligen alltid, när jag behöver en vän, om jag känner mig ensam, när jag är ledsen eller om jag är glad, hon finns där, oavsett vad, så finns hon där och det är jag väldigt glad över. Hon ger mig en trygghet som är svår att förklara, som får mig att känna att jag aldrig är helt ensam, för även om hon skulle vara flera mil ifrån mig, så finns hon bara ett samtal bort och ger mig den stöttning jag behöver, oavsett tid på dygnet så kan jag ringa henne om jag behöver henne. Henne delar jag med mig av allt med, glädje och sorg, tankar och minnen, förhoppningar och svek, allt kan vi prata om och veta att det stannar mellan oss. Det finns ingen människa som någonsin stått mig såhär nära och som ställer upp för mig, som Rebecca gör. Hon är personen som har störst inverkan på mitt liv.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.