Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 september 2011

ser ni några tandtroll?

...det gör inte jag heller!

Satt här i soffan med Amelia för en stund sen och pratade om tandtroll. Hon har nämligen varit hos tandläkaren idag, det verkar hon väldigt stolt över, så hon kom hit direkt när hon var hemma därifrån och skulle berätta om sitt besök där. Gulliga unge :)

Nu ligger både hon och Rasmus och vilar middag inne i Rasmus rum. Jag intog soffan i vardagsrummet, men ska sätta på lite kaffe och gå ut och sätta mig på balkongen en stund.. Sen vid kl 17 så ska vi möta upp Rebecca (Amelias mamma) utanför Willys för att handla lite, när hon har slutat..

Min lilla inköpslista:
mjölk
smör
blodkorv
välling *
snus

* ska denna gång köpa Semper 1 års välling, för att se om den mättar Rasmus bättre om nätterna än vad 8 månaders vällingen gör. Hoppas!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Välling mättar inte Molly heller så vi har gått över till att mata henne med både gröt och välling på kvällarna. Sedan vi började med det har hon sovit från ca 18 till 07. Förut vaknade hon nästan alltid runt 04-05 för att hon var hungrig. Det kanske är värt ett försök?

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.