Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 november 2011

En dag i badhuset

Idag så var det Unga Föräldrar, som vanligt på tisdagar. Och idag tog vi en utflykt till badhuset. Och olyckligtvis så glömde jag att ta med mig kameran. Att bada i en stor bassäng med massa andra barn (i famnen på sina mammor) uppskattades verkligen, Rasmus var överlycklig! Han plaskade och han skrattade, det syntes att han trivdes - han var som en liten delfin - jag blev så glad över att se att han gillade det så mycket som han gjorde. Gissa vem som blev arg när vi skulle kliva upp ur bassängen... Så nu framöver så ska vi försöka att åka till badhuset ett par gånger i månaden. Stor lycka
Efteråt så gick vi allihopa till Åhlens och åt mat, buffé såklart, så både jag och Rasmus åt oss propp mätta. Det var en riktigt trevlig och rolig dag, det tycker nog Rasmus också.

Rasmus sover nu, han hade feber ikväll och så var han helt slut efter badhuset, så jag förstår att han var trött och somnade snabbt. Jag tänkte att jag kunde passa på att slänga ett litet inlägg, innan jag också ska gå och sova. Tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll, men först så ska jag kolla runt lite, jag vill ha nya julgardiner i år och ny pynt, så därför så kommer jag köpa nytt av allt i år - julstjärnor, adventsljusstakar, julgardiner, juldukar, julpynt och julgranspynt - ja, när man tänker efter så är det en hel del saker som behövs inhandlas, så det tar vi på lördag. Och på söndag så tar vi tåget till Ronneby, för att gå på julskyltning tillsammans med hjärtat och hans pappa med sambo. Det ska bli jätte mysigt!

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.