Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 december 2011

en uppgradering inom teknikens värld

Inom kort så har jag ny mobil igen. Känner att det är dags för en uppdatering och ska denna gången ha ett märke som jag aldrig haft förut. Förhoppningsvis så är den bättre än de mobiler som jag har haft hittills.

För tillfället så har jag en Xperia X10 mini PRO Pink som jag köpte i april 2011 och jag är väldigt missnöjd med den.
Så nu ska det bli ändring på det, jag vill ha en telefon som inte ska hänga sig hela tiden, en telefon som inte ska dö i tid och otid, som ska vara fulladdad efter en natt på laddning och som har ett batteri som håller i mer än 5 timmar. Har även blivit sugen på att ha en mobil som har större skärm än min nuvarande och efter att jag har varit inne i Telenors butik två gånger nu och pratat med dem som jobbar och gått igenom de olika mobilerna och läst om dem så har jag nu äntligen bestämt mig. Jag tror jag blir nöjd och jag har höga förhoppningar på att jag ska kunna ha denna nya mobilen ett bra tag och att den är funktionsduglig i mer än 8 månader.. 

Den mobil som jag ska skaffa mig är en HTC Sensation XL den verkar väldigt bra och har inte fått lika mycket negativ kritik som de andra mobilerna som finns på marknaden nu. 

Ifall det är någon siom har eller som känner någon som har just den här mobilen, så får ni gärna berätta om vad ni/dem tycker om den, både positiv och negativ kritik är uppskattat. Jag vill som sagt veta att jag inte gör ett misstag när jag väljer mobil, utan att jag väljer en mobil som är pålitilig och som jag inte kommer att ångra. Jag har alltid blivit missnöjd med mobiltelefoner och håller nu tummarna för att det blir en ändring på det. iPhone ratar jag till 100% och en SonyEricsson skulle jag aldrig få för mig att skaffa igen.

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag, för jag börjar bli jätte trött. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.