Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 mars 2012

den första mars tjugohundratolv

Har precis lämnat Rasmus på dagis och sitter nu och väntar på Katrine som är på utvecklingssamtal med sin äldsta dotter. Rasmus fick börja en halvtimme tidigare idag pga diverse, men det var inga problem. När Katrine är klar så går vi säkerligen hem och dricker kaffe hos Katrine. Idag ska jag hämta Rasmus runt ett tiden istället, på så sätt så sover han inte lika länge efter maten och vi har mer tid över till bus och kramar.

Jag har fortfarande inte vant mig vid att vara ifrån Rasmus när han är på dagis och det är fortfarande jätte jobbigt varje gång jag lämnar honom. Hur lång tid tar det tills man vänjer sig vid att ha sitt barn på dagis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.