Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 mars 2012

En solig fredag i mars

Sitter hos Katrine och dricker kaffe. Rasmus sover middag och flickorna springer runt och busar. Solen skiner och det är omkring 9 grader varmt ute. Det känns som våren är på väg nu, snön är mer eller mindre helt borta och vägarna är torra. Rasmus och jag gick hit idag, Rasmus gick han också, så vagnen lämnade vi hemma idag. Rasmus såg ut att tycka om att gå själv och hålla mig i ena handen och sin kanin i andra handen. Skönt att vädret är så fint idag.

Ikväll ska jag måla dörrkarmar och äta negerbollar med en kopp starkt zoega kaffe.

Imorgon är det hockey i Kockumhallen i Kallinge. KRIF möter Enköping i en andra match i playoff 2 och jag hoppas på en vinst även imorgon. Men innan vi ska dit så ska vi upp till Lugnet och lira lite hockey själva och det är alltid lika roligt.

Undra vad man ska ha till middag ikväll?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.