Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

3 maj 2012

flickan och kråkan

Rasmus står här bredvid mig och hoppar till musiken, just nu spelar vi Timbuktu - Flickan och kråkan. Posten kom precis och Rasmus tar min hand och leder mig ut till dörren för att hämta posten. När vi kommer in i köket igen så har musiken bytts, så nu är det Top Cats - Baby doll som strömmar ur högtalarna, vilket Rasmus gillar. Han ser så härlig ut när han står lätt knäböjd och skakar på rumpan och rör på fötterna för att sedan börja hoppa till musiken. Lite som om han dansar twist, vilket är väldigt passande till rockabilly och dylikt.

Idag blir det pizza till lunch, rester från igår.. Köpte familjepizza igår och den hade nog räckt till 10 personer.

Sen bär det av mot City!

Härlig solig sommardag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.