Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 december 2012

Oj, jaså redan??


- Nu är det inte lång tid kvar till Julafton.. 18 dagar?!




Jag längtar verkligen. Idag postade jag alla julkorten, så nu är det avklarat. Det som kvarstår nu är att inhandla resten av de kvarstående julklapparna, slå in julklappar, handla inför knytkalaset på juldagen, köpa en röd julklänning och hålla tummarna för att jag får det jag önskar mig mest av allt i julklapp.




Just nu är Rasmus på dagis och jag ska snart börja förbereda middagen, så den är redo att tillagas när Rasmus är hämtad. Sitter just nu och lyssnar på gamla låtar, som skapat minnen inom mig, som har betydelse och som väcker känslor och tankar. Lite nostalgi på ett sätt, men helt underbart!

Kaffet står här och gör mig sällskap, känner mig aningen trött idag, så det får hjälpa mig att hålla mig vaken. Men sova är överskattat, lyckades dock få sömn i natt och det var ju trevligt på sitt sätt. Jag var inte lika glad när jag vaknade iallafall, hade ju gärna velat sova lite längre när jag väl lyckats somna, men men.


J*vla Liberos blöjor!! JAG HATAR DEM! Detta är andra morgonen som vi vaknar av att hela Rasmus säng är nerkissad och då har han ändå inte druckit något under natten..?! Varför kan de inte göra blöjor som håller tätt eller som har bra uppsugningsförmåga? Willys blöjor är SÅÅ MYCKET BÄTTRE! Men när vi handlade senast så blev det på Maxi och då hade vi inget annat val än att köpa Liberos, men nu vet jag det i framtiden iallafall, aldrig mer Libero. Dyra, osmidiga och urdåliga! Men det verkar ju iallafall som att de är bra för vissa och det är ju bra. De var bra innan de ändra om dem. Men men, jag tjänar ju pengar på att köpa Willys blöjor, (de kostar hälften så mycket och är dubbelt så mycket bättre i kvalitet och funktion) så jag klagar inte egentligen, behövde bara få ur mig min frustration över blöjorna som inte håller sina löften och som inte fyller sin funktion. Reklamera?
Åh vad jag älskar dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.