Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 mars 2013

11 mars 2013

Flera dagar har gått sen jag tog sista tabletten av Provera, men än så har ingenting hänt.
(enda fördelen är väl att man kan ha sex)

Igår kom Rasmus hem igen efter att ha spenderat helgen hos sin pappa. Det var jätte skönt att få hem honom igen, jag har verkligen saknat honom! Men nu känns allt som vanligt igen. Att höra honom springa omkring och göra sina små ljud i från sig och dona och stöka och ha sig, det är en underbar känsla. Då vet man att allt är som det ska vara. Och jag kan slappna av och njuta av tillvaron igen. För jag har jätte svårt att slappna av när Rasmus inte är hemma. Och det kommer jag nog aldrig att vänja mig vid heller, känns det som.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.