Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 april 2013

Är det verkligen sant?

Ja, precis som rubriken lyder. 

Idag fick vi det konstaterat att vi är gravida. Och det känns totalt overkligt! 4 teststickor gav alla svaga streck. De gjorde oss bara förvirrade, för det kunde lika gärna ha varit spökstreck.. Men, vi cyklade bort till apoteket och köpte ett Clearblue Digitalt, med veckoindikator, för att få det svart på vitt. Och gissa om glädjen blev enorm när texten Gravid dök upp och sedan 1-2 veckor . Vi har fortfarande inte fattat att det verkligen är på riktigt. Det känns som i en dröm. 

Läkaren sa till oss, när vi var på besök om min PCO, att oddsen för att jag skulle bli kunna gravid var mindre, än att vi skulle vinna storvinsten på Roulette, Triss, Trav eller annat spel. Med de orden i huvudet, så kan ni nog förstå glädjen, över att ha lyckats mot de oddsen. 


♥ BF December 2013 ♥


Jag tror att jag drömmer.. isåfall väck mig inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.