Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 juni 2013


Idag åkte Rasmus till sin pappa och ska vara där tills den 23 juni. Det känns jätte jobbigt, ändå så är det bara ett par timmar sen han åkte. Men just att veta att min lille prins inte ska vara hos mig på flera dagar, det gör ont inom mig. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Idag var han även på dagis, så hans pappa hämtade honom på dagis, så det känns som att han åkte redan idag på morgonen. Men jag fick iallafall pussa och krama honom i bilen innan de åkte. Och det är jag tacksam över! Nu ska jag bara överleva dessa dagarna utan att sakna ihjäl mig. Men som tur är så har jag min älskade fästman här som får underhålla mig så jag kan komma på andra tankar ibland och kunna slappna av lite.
- Men det är ändå jobbigt!
Mamma älskar dig Rasmus ♥ Du är verkligen mammas allt. 
♥ ♥ Utan dig så skulle jag inte ha levt idag ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.