Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 juni 2013

Midsommarafton 2013








Midsommarafton firade jag tillsammans med min man och min mor. 
Det blev grillning och god mat i Ronneby Brunnspark, vilket var jätte trevligt och roligt. Tänkte jag skulle dela med mig av lite bilder därifrån. Vi fick syn på en gullig trähäst när vi skulle gå därifrån, så vi kunde inte motstå frestelsen att sitta upp, när vi sett andra göra likadant. En kul liten upplevelse, ett roligt minne och mycket gott skratt. En underbar midsommar.

Men jag saknade verkligen Rasmus. Önskade verkligen att han hade varit med, dagen hade varit ännu bättre om han hade varit med. Men nästa år, då firar han midsommar med mig och det ser jag verkligen fram emot. Jag hoppas att han haft en jätte bra midsommar tillsammans med sin pappa iallafall. Imorgon kommer han hem igen och jag längtar så otroligt efter honom! Det ska bli underbart att få hålla om honom igen. 10 dagar utan honom, har känts som en evighet.

Nu ska jag slänga i en maskin tvätt, fundera ut vad vi ska äta idag och ta en kopp kaffe på balkongen.

Hoppas ni haft en riktigt trevlig midsommar ♥ Och har en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.