Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 juli 2013

En underbar dag ♥

Idag åkte Rasmus till sin pappa, för att spendera två veckor där under pappas semester. Det kommer nog bli jätte roligt för Rasmus och även för pappa också. Men det kommer att vara väldigt tyst och lugnt här hemma och det märks redan av. Jag saknar Rasmus och hans busande. Jag saknar att höra hans skratt, hans röst och se honom springa och kring, eller sitta och leka. Det är så tomt utan honom och det känns jätte jobbigt för mig. Men jag ska passa på att sova ordentligt nu och vila upp mig tills han kommer hem igen. Men det går inte en sekund utan att han finns i mina tankar. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket!!! ♥



Under denna helgen så är det marknad här i Ronneby, Tossia Bonnadagarna. Var där igår med Rasmus, så han fick se marknaden och titta på tågen. Och idag på eftermiddagen så gick jag och Daniel ner dit och åt langos, vilket var jätte gott och väldigt trevligt. Funderar lite på om man ska ta och gå ner dit en sväng till lite senare ikväll, just för musikens skull. Det är alltid trevligt att lyssna på Live spelningar och atmosfären som infinner sig vid marknad och tivolin på kvällarna, är magiska, med alla lampor och musiken i kombination.


Men nu ska jag titta på när älsklingen ska spela BlackOps2 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.