Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 augusti 2013

2 år & 10 månader ♥

Ja, idag är Rasmus 2 år och 10 månader. Hallå?? Vart tog tiden vägen? Jag kan inte fatta hur fort tiden faktiskt går. Men jag har märkt av det mycket mer sen jag fick Rasmus. Detta betyder iallafall att det bara är 2 månader kvar tills han fyller 3 år. 3 ÅR??!! Vart tog vår lilla bebis vägen? Men det är underbart at se honom växa och utvecklas. Han har verkligen börjat prata nu, längre meningar och lär sig snabbt nya ord. Nu när dagis har börjat igen, så kommer det nog gå ännu fortare med talet och fler meningar. För han tar ju efter allt man säger och har börjat härmas. Väldigt nyttigt och bra! -- även för mig -- för det gör att jag får tänka till innan jag pratar, så jag inte säger något olämpligt, svär eller liknande. Men roligt det är det!


♥ Mammas älskade Rasmus ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.