Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 augusti 2013

Åh jag kan knappt bärga mig..!!

Åååh det är så spännande!! Håller verkligen tummarna nu. Vill veta nu nu nu.. Men måste kanske vänta enda tills imorgon innan jag får veta..! Ååååh va det pirras i magen på mig!!


ELLER


Vilken kommer jag få gå på visning på? Jag är jätte spänd och nyfiken. Bägge är precis där jag vill ha dem. Helst vill jag ha den understa, men i vilket fall som helst, så ligger bägge två i samma område. Och det är 4 r.o.k. bägge två, så det handlar bara om vilken som jag får turen att få titta på. Har haft aktiv köplats sen 2010, så lite fördelar borde jag ha. Och hyrorna är precis i den klass som jag letar efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.