Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 augusti 2013

Dagens lunch..

....Vaniljyoghurt ,,
- Få se hur detta går.

Fick börja på en ny medicin mot illamåendet idag också. Zofran, heter den. Och är ett starkt preparat mot illamående, som oftast används i samband med cellgiftsbehandling. Så får hoppas att den hjälper.

Vill gärna slippa få dropp varje dag och slippa få upp allt jag försöker få i mig.

Idag kom läkaren upp till mig och beordrade att jag skulle inom 10 minuter infinna mig nere på förlossningen, för de var tvungna att kolla bebisen. Så fick kliva upp och hann bara borsta tänderna, så fick jag åka ner en våning.  Där fick jag göra ultraljud, där de mätte henne och kollade fostervattnet och hennes organ. Sen gjorde han ett vaginalt ultraljud och mätte livmoderhalsen. Så nu inväntar vi med spänning resultaten därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.