Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 augusti 2013

En kväll av glädje ♥


Det blev en trevlig och mysig avslutning på kvällen, av vår månadsdag här på sjukhuset, med några avsnitt av "How I Met Your Mother" och smarriga cheeseburgare från MAX. Det gav mig ett leende som fortfarande sitter i. Jag behövde verkligen detta idag. Så nu hoppas jag att jag kan sova gott i natt och slippa alla konstiga (mar)drömmarna som dykt upp senaste veckorna. Det hade verkligen varit underbart! 

Under eftermiddagen så fick jag träffa Rasmus och det var det bästa på evigheter, kunde krama och ha honom i min famn och gosa med honom. Han blev överlycklig när han såg mig och skulle direkt upp i famnen på mig. Det värmde verkligen och det gjorde hela min dag! ♥

Nu längtar jag ännu mer efter att få komma hem härifrån och få spendera varje sekund med Rasmus ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.