Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 augusti 2013

EVE online ♥


Spelade EVE förut med älsklingen och det var lika roligt och underbart som vanligt. Vi fick ihop några miljoner ISK sammanlagt, men mest minade älsklingen, då han har större skepp än mig. Jag kan inte använda mitt sånt skepp förrän om sju dagar, när jag har tränat upp alla de skills som behövs för att flyga med det skeppet. Så jag kör ett litet skepp istället. Önskade att mitt stora skepp skulle funkat, men det går tyvärr inte att mina med det. Men detta duger det också. Enda nackdelen är att detta har mindre lastutrymme. Men det löser vi på annat sätt sålänge istället. Roligt, det har vi iallafall och det är huvudsaken.

Blev även lite nudlar framför tv, så nu är man lagom mätt och belåten.

Men den där förbaskade halsbrännan ville inte ge med sig...! Det är ju typiskt. För vem kan sova eller somna med en brinnande halsbränna som känns att den ska fräta sönder hela halsen?

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.