Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 augusti 2013

Flyttpackning och blondering pågår!



Fick idag hem massa flyttlådor och banankartonger, så nu håller jag på att flyttpacka. Allt som är mjukt, som kläder och dylikt, lägger jag i säckar och prylar och porslin hamnar i kartongerna. Det känns jätte skönt att börja i god tid med att packa, det är mycket som inte används just nu och som inte kommer att användas resten av året, så det kan lika gärna packas ner redan nu. 


Håller även på att blondera mig igen, då jag inte alls blev nöjd med resultatet häromdagen (se första bilden). Så denna gången hoppas jag att det blir mycket ljusare (se andra bilden). Jag har kommit fram till att jag trivs mycket bättre när jag är blond!


Har sorterat bland barnkläderna och packat ner alla Rasmus urväxta kläder. Och så har jag tvättat upp alla de kläderna som Katja kan/ska använda i stl 44-56. Dem på bilden är bara en liten del utav alla kläderna. Men det känns skönt att ha det klart också. Så de ska läggas undan, redo för användning sen när hon föds. Det är några plagg som jag hade när jag var bebis, som min mamma har sparat undan till mig. Sånt är roligt att ha. Som tex, kläderna som jag hade på mig när jag kom hem från BB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.