Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 augusti 2013

Givetvis.. vad annars?!

Idag blev det dropp igen. För tredje gången! :(

Har inte kunnat äta eller dricka på hela sagen och för en stund sen så började jag kräkas igen. Då högg det till i magen och så började sammandragningarna komma tillbaka, igen. Jätte kul!! -- eller inte..

Idag fick jag besök av Helena och det var väldigt nyttigt. Då hon har gått igenom samma helvete som jag, så förstod hon mig och det jag går igenom just nu. Tack så mycket för att du kom hit och hälsade på mig! Tack för att du var så snäll och omtänksam mot mig. Och tack för att du stöttade mig när jag började kräkas utanför entrén.

Jag har verkligen haft en jobbig natt och dagen har varit upp och ner. Och jag känner på mig att denna natten kommer bli likadan.

Jag saknar min Rasmus så sjukt mycket. Så jag hoppas verkligen att jag får komma hem snart. Imorgon ska jag iallafall se om jag kan få komma hem oxh träffa min son. För det är fruktansvärt att behöva vara ifrån honom. Jag lider verkligen av att inte träffa honom. Så därför SKA jag träffa honom imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.