Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 augusti 2013

Uppdatering..

Sköterskorna gjorde mig förberedd på att de skulle ge mig en till Bricanyl-spruta i natt om sammandragningarna ökade i natt igen, då de redan börja komma ofta och gör ont. Så de skulle komma in under natten och titta till mig med jämna mellanrum och känna på min mage. Och om jag själv kände att det blev för mycket, så skulle jag ringa på dem.

Bebisen är i full hålligång där inne iallafall och det märks att hon är stressad, för hon har inte haft en enda vilopaus på hela dagen idag.

Jag har börjat uppleva en brännande känsla längst ner i magen, samtidigt som det känns som ihållande mensvärk bakom bäckenet. Det är lite oroande oxh läskigt, för denna brännande känslan har jag aldrig haft förut. Vad kan det vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.