Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 augusti 2013

Tack älskling ♥

Tack så mycket för ditt besök idag! ♥

Det betyder så otroligt mycket för mig att du kom hit idag! Det var jätte trevligt och roligt,  Jag blev jätte glad över att du kom hit med mat till mig, det var super gott! Och det värmer i hjärtat att du tog med det nyaste avsnittet av True Blood, så vi kunde se det tillsammans ♥ Och tack för att du tog bilderna på oss, så jag har något trevligt att titta på när jag ska sova! Jag längtar tills vi ses nästa gång. Jag är så evigt tacksam över att det är du och jag älskling. Jag älskar dig för evigt Daniel!!!!!

Om ca 18 veckor kommer vår efterlängtade och älskade dotter till Världen ♥ Vårt mirakelbarn och underbara lilla underverk! Jag längtar så mycket. Jag vill hålla om henne och se dig få hålla henne för första gången ♥

♥ Odödlig Kärlek ♥

- Min älskade familj,
♥ Rasmus, Katja & Daniel ♥

JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.