Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 augusti 2013

Vecka 21 (20+3)

♥ Mitt älskade lilla barn.

Jag känner dina rörelser nästan dygnet runt nu. Dina sparkar och buffar är starka nog att få föremål att studsa på magen. Dina volter och kullerbyttor känns i hela magen. När du hickar så tycker jag så synd om dig, trots att jag vet att det inte är besvärligt för dig. Det är så mysigt att känna dig studsa runt i magen och känna att du lever. Det är underbart att känna en buff från dig direkt när jag vaknar. Nu börjar allt kännas mer verkligt. Men samtidigt så jobbigt när rädslan att förlora dig blir lika stark. Jag vill inte förlora dig, mitt älskade barn. Du är inte född än, men kärleken till dig är redan stark nog ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.