Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 augusti 2013

Tack för att ni finns ♥

Tänkte att jag skulle bjuda på en nytagen magbild innan jag somnar.. Bebis la sig konstigt i magen och sträckte på sig, så magen blev väldigt spänd, men platt (?) och som ni ser på den vänstra bilden så är magen väldigt äggformad framifrån.. Men som ni ser på högra bilden, tagen från sidan, så är magen plattare nu, när hon lagt sig som hon gjorde. Jag undrar hur hon ligger egentligen...

Bekvämt måste hon tyckt att det var, för hon somnade eller nått.. Helt lugnt och stilla blev det iallafall direkt efter hon lagt sig såhär. Så nu ska jag också sova.

Har haft ett underbart telefonsamtal med min älskade Daniel, som avslutades med ett mysigt och glädjefyllt videosamtal via Skype. Så nu sover jag nog gott i natt!

Hoppas jag slipper mardrömmar i natt!!

Hmm nää.. nu kallsvettas jag alldeles för obehagligt, mår illa och är yr och snurrig, så nu måste jag lägga mig och lägga ifrån mig mobilen, innan jag börjar kräkas eller svimmar.

Medicinen Tradolan är verkligen mystiskt när den börjar verka.. puuh!

GODNATT!!!! ♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.