Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 maj 2010

Vecka 15 (14+3)

Det blev en lyckad dag i Linköping i torsdags! Det blev bl.a. två nya möblemang.. Vi tog en sväng på kinarestaurangen och åt ljuvlig mat, och sen på hemvägen så stannade vi till hos Johans morbror Kjell och hälsade på. Så hjälpte jag hans fru Pia att ta in hästarna. Jag insåg verkligen hur mycket jag saknar hästarna! Hon har tre hästar, och jag blev superkär i den ena, Donne heter han. Det var honom som jag tog in ifrån hagen. Jag kände mig en aning liten när jag stod brevid honom, då han var över 170cm i mankhöjd. Men jag vande mig snabbt, då jag brukade rida en häst på ridskolan som var i hans storlek, så känslan från ridtiden kom snabbt tillbaka, och nu längtar jag tills jag får träffa hästarna igen och kela med dem.

Idag har jag bestämt mig för att det ska bli RIS med CAFÉ DE PARIS och FISKPANETTER. Jag är galen i den såsen, Café de Paris, det är som Katana tycker, en skål och ett sugrör, det räcker.. Så otroligt god är den såsen, och den kommer jag säkert att äta mig less på om jag ska tillaga den varje dag nu, men det tror jag inte, jag tröttnar sällan på god mat!! Då vore man ju sjuk eller något!!

Nu är det bara att invänta samtal ifrån min kära fader, med besked om det blir kroppkakor imorgon eller inte.. Han visste inte när jag ringde igår, då ville han sova på saken typ, och återkomma med besked idag. Om det inte blir några kroppkakor på Öland imorgon, så åker man väl ner till Karlskrona idag..

Det får nog bli en uppdaterare senare idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.