Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 augusti 2013

Tack hjärtat!

Jag har haft ett underbart kvällsbesök av min älskade Daniel! Han kom hit strax efter åtta och stannade till kvart i elva ungefär. Det var helt underbart och jag kunde inte låta bli att le. Han hade med sig några avsnitt av How I Met Your Mother, som vi låg och tittade på. Det var så mysigt och jag längtar till nästa gång. Sen låg han och kände på magen och lyssnade, så han kände när vår dotter rörde på sig. Jag gav honom även lite massage innan han skulle gå. Jag hade saknat att massera hans axlar och rygg, så jag kunde inte låta bli.. Och sen var han tvungen att gå. Men vi ses förhoppningsvis imorgon igen, han sa det iallafall, så nu längtar jag tills imorgon. 

Och imorgon åker Rasmus till sin pappa, så de kommer inom mig här och låter mig få träffa Rasmus innan de åker. Jag kommer sakna ihjäl mig efter Rasmus. Att ligga här och veta att jag inte kan träffa Rasmus, kommer vara kämpigt och extra jobbigt för mig. Men han kommer hem igen, så fort jag kommit hem härifrån. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att få komma hem, må bra och ha Rasmus hemma ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.